En aquest PTT aprendràs tot el necessari per a treballar en tasques administratives, de vendes i de magatzem en diferents sectors empresarials.
Alguns dels continguts que estudiaràs són:
- Atenció al client i tècniques de venda.
- Comunicació i resolució de problemes en un entorn laboral.
- Tasques administratives bàsiques (gestió de documentació, facturació, arxiu, etc.).
- Gestió de comandes i control d'estoc en un magatzem.
- Coneixement i ús d'eines informàtiques (processador de text, full de càlcul, correu electrònic, etc.).
- Normatives i lleis que afecten al sector empresarial.
I, sobretot, 180 hores de pràctiques en empresa! on posaras en pràctica tot el que hagis aprés a la part teòrica i tècnica del curs.
Vols veure el PTT de Vendes per dins? Visita la secció de Notícies - Articles per veure les diferents activitats que s'han anat fent durant els diferents cursos!
Necessites saber res més? Posa't en contacte amb nosaltres!